
Φωτιά στο νοσοκομείο Metropolitan στη Μεσογείων – Ξεκίνησε από τις γεννήτριες
Διαφ.
0
Φωτιά στο νοσοκομείο Metropolitan General στον Χολαργό – Έγινε μια διακοπή ρεύματος και κάτι έγινε με τις γεννήτριες
Παρακαλούμε όσους μένουν κοντά στο σημείο να κλείσουν τα παράθυρα των σπιτιών τους αναφέρει σε ανάρτησή του ο δήμαρχος Χολαργού
Φωτιά εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο νοσοκομείο Metropolitan στον Χολαργό.



Σύμφωνα με τον δήμαρχο της περιοχής, Ηλία Αποστολόπουλο ο οποίος μίλησε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100.3, δεν απειλείται κάποιος και έχουν μεταφερθεί ασθενείς σε ασφαλή σημεία. Όπως ανέφερε ο ίδιος, η εστία της φωτιάς φαίνεται πως ξεκίνησε από το υπόγειο του νοσοκομείου.
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
Λάρισα: «Δεν δούλεψε το Panic Button» – Η πρώην σύζυγος του 50χρονου περιγράφει το τρόμο που βίωσε
-
Αδιανόητα σκηνικά στο Κοινοβούλιο στη Γεωργία: Άγριος καβγάς μεταξύ βουλευτών – Το βίντεο κάνει τον γύρο του διαδικτύου
-
Πανικός στο Χαλάνδρι: «Έλα να περάσουμε καλά οι δυό μας» – Καρέ καρέ η στιγμή που άνδρας απειλεί ζευγάρι με όπλο