
Καλλιτεχνική κολύμβηση: Χρυσό μετάλλιο για τις αδελφές Αλεξανδρή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα
Συγκέντρωσαν 307.1451 βαθμούς
Το χρυσό μετάλλιο στο τεχνικό πρόγραμμα του ντουέτου της καλλιτεχνικής κολύμβησης, στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου της Σιγκαπούρης, κατέκτησαν οι αδελφές Άννα-Μαρία και Ειρήνη-Μαρίνα Αλεξανδρή.
Εκπροσωπώντας την Αυστρία -έχουν αλλάξει αθλητική υπηκοότητα- κατέκτησαν τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας τους, μετά από εκείνον στο ελεύθερο ντουέτο, το 2023 στη Φουκουόκα.
Συνολικά συγκέντρωσαν 307.1451 βαθμούς, αφήνοντας δεύτερες τις Κινέζες Γιανχάν Λιν και Γιαντζούν Λιν (301.4057β.) και τρίτες τις Μάγια Ντορόσκο και Τατιάνα Γκαϊντάι από τη Ρωσία (300.2183β.).
Η πρώτη οκτάδα του τελικού στο τεχνικό ντουέτο:
1.Α. Αλεξανδρή/Ειρ. Αλεξανδρή (Αυστρία) 307.1451 βαθμοί
2.Γιανχάν Λιν/Γιαντζούν Λιν (Κίνα) 301.4057
3.Ντορόσκο/Γκαϊντάι (Ουδέτερες/Ρωσία) 300.2183
4.Χίγκα/Σάτο (Ιαπωνία) 295.6240
5.Φερέ/Γιουίς (Ισπανία) 287.3898
6.Πίκολι/Ρουτζέρο (Ιταλία) 285.0441
7.Φένταρουκ/Χαντόσκα (Ουδέτερες/Λευκορωσία) 277.4267
8.Αρεγιάνο/Γκονζάλες (Μεξικό) 276.7307
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
Καλλιθέα: «Τι έχει συμβεί» ρώταγε με αγωνία η μητέρα – Η πρωινή επέμβαση της Αστυνομίας στο σπίτι του 17χρονου δράστη [βίντεο]
-
Dolve vita γράφει η Ελένη Μενεγάκη: Σε ποιο μέρος της Ιταλίας ξεκίνησε διακοπές με τον Μάκη και την μικρή Μαρίνα – Δείτε φωτογραφίες
-
Λάρισα: «Δεν δούλεψε το Panic Button» – Η πρώην σύζυγος του 50χρονου περιγράφει το τρόμο που βίωσε